8. mai 2018

Bidrag til Ett Trykk 2/18

Mine GD-kort i Ett Trykk 2/18

Oppgaven som GD er å bidra til utfordringene i bladet. I dette nummeret var utfordringene som følgende:


Mitt bidrag til Fargeutfordringen:


MønsterpapirIkartong: Scenic Route og KMA
Blekk til stempling: Versafine Onyx Black
Stempler: Norsk Stempelblad
Dies/utstansere: My Favorite Things
Pynt: Little Things from Lucy’s Cards
Medier: Ranger – clear Embossing
Teknikker: Stemplet og embosset teksten, stanset ut dråper fra de forskjellige arkene og montert disse på kostet med mosegummi under, for dybde. Tegnet søm på dråpene og limt på Sequenses.

 
Mitt bidrag til skisse og tema-utfordringen:
 

 
Kartong: Bazzill Craft
Blekk til stempling: Versamark Watermark 
Stempler: My Favorite Things
Dies/utstansere: My Favorite Things og Papirdesign
Pynt: Little Things from Lucy’s Cards
Medier: Hero Art og Ranger embossingpulver
Teknikker: Mønsteret i bakgrunnen er laget ved å stemple med Versamark og embosse med clear embossing.
Pynt og tekst er laget ved bruk av «falsk metallpynt-teknikk». Jeg har stanse ut 3-4 die-cuts av hver variant, som så er limt oppå hverandre. Disse ble så embosset 3 ganger, for å gi et metallisk uttrykk. Montert på kortet og pyntet med sequinses.

 
Kreativ hilsen fra Kjersti

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Reste ATC’er - bruke opp og gjøre ferdig nr6

  Nå har jeg vært og gravd i restebollen igjen! Denne bollen tror jeg snart må være bloggens mest omtalte enkeltting på scrapperommet mit...