26. april 2018

Totentreff

Scrappetreff - helge”leir” for jenter i alle aldre!

Det arrangeres utrolig mange koselige scrappetreff rundt om i landet og i helgen var det på nytt duket for Totentreff. Totentreffet arrangeres av Totens herligste damer - Heidi og Mette - og holdes på grendehuset på Eina
Jeg rett og slett bare digger å være på treff og forsøker å få til et par helgetreff i løpet av året!
Det er noe med å kunne være i en kreativ boble en hel helg! Ingen klesvask, husvask eller matlaging. Det deles, læres, utfordres og inspireres hvert eneste minutt - omtrent døgnet rundt - og latteren sitter løst. Enkel brødmat nytes når man er sulten, og middag kommer ferdig laget til grendehuset. Noen har med kaker, som settes frem for alles nytelse gjennom hele helgen og på lørdag serveres det vafler. For mange er  helgens "hotellrom" en luftmadrass i en felles sovesal - også for meg. Men det blir riktig nok ikke mye søvn en sånn helg ;)

Og sånn ser det ut når rundt 60 damer har tatt med seg alt de klarer å bære for en helg på treff:

Og hvis du syns det ser litt glissent ut så er det rett og slett fordi klokken er nesten halv tre på natten.
(tusen takk til Mette, som har tatt bildene)

Produksjonen en slik helg er veldig varierende - noen reiser med over 20 ferske prosjekter i vesken, mens andre er happyhappy om de har ferdig et par kort eller LO'er.
Jeg pleier ikke ha store produksjonene, for jeg bruker mye av tiden på å teste og lære nye teknikker. Denne helgen ble det 7 kort og det er jeg storfornøyd med!
Her er noen av kortene jeg fikk lagd denne helgen:






Tusen takk for en denne gang, Toten. Gleder meg allerede til neste treff:)

Kreativ hilsen fra Kjersti


2 kommentarer:

  1. Takk for en kjempekoselig helg :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Selv takk Nina - og som alltid er jeg super imponert over produksjonen din😘

      Slett

Reste ATC’er - bruke opp og gjøre ferdig nr6

  Nå har jeg vært og gravd i restebollen igjen! Denne bollen tror jeg snart må være bloggens mest omtalte enkeltting på scrapperommet mit...