15. april 2018

CMN Inspirasjonsbidrag utfordring #96 april 18

Inspirasjonsbidrag til Copic Marker Norge sin utfordring #96


Denne gangen ble jeg inspirert av bildet av håret og fargene på dette. Det fikk meg til å tenke på noen super søte Flamingoer fra Clearly Bessoted som jeg kjøpte for en tid tilbake, men aldri brukt. Jeg mener så absolutt ikke at damen ser ut som en Flamingo på håret, men det var nå den veien hodet mitt gikk..hehe!
Jeg har brukt følgende tusjer:
Flamingoer: RV00 - 63 - 66, YR21, Y17 - 38
Strå: E30 - 31 - 33, Y21, YR12 - 21
Gjerde: E43 - 44 - 47
Bakgrunn: BG10 - 11
Blender

Og her er link til utfordringen, hvor du kan delta og se de andre designernes flotte inspirasjonsbidrag:
http://copicmarkernorge.blogspot.no/2018/04/cmn-96-moodboard-april.html?m=1

Kreativ hilsen fra
Kjersti

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Reste ATC’er - bruke opp og gjøre ferdig nr6

  Nå har jeg vært og gravd i restebollen igjen! Denne bollen tror jeg snart må være bloggens mest omtalte enkeltting på scrapperommet mit...